Sunday 21 June 2009

Gambar Khidmat Kaunseling Dan Kerjaya

Ketika Sdr. Jikran Mahmut [Ketua Unit Bimbingan & Latihan] memetik gambar para peserta program - Cikgu Adzrul Puddin yang juga Ketua Unit Khidmat Kaunseling & Kerjaya - berdiri sambil memerhati para petugas/fasilitator.





Sdr. Jupres Manang -Fasilitator Biro Pendidikan - yang juga Bendahari Biro Pendidikan sedang menemubual dan mencatat permasalahan yang dihadapi oleh para pelajar sebelum kaunseling sebenar diberikan kepada para peserta.









Gambar bawah -Ketua Biro Pendidikan & Latihan yang juga AJK. UMNO Bhg. Sepanggar - Sdr. Laliman Hj. Ahmad - Sedang asyik menemubual para pelajar dan peserta Program Khidmat Kaunseling Dan Kerjaya - sebelum mereka dirujuk untuk mengikuti kursus dan latihan dipelbagai agensi kerajaan dan swasta yang berkaitan.

1 comment:

  1. Salam,

    Pagari, saya ada sedikit soalan berkaitan buku "Tempasuk yang ku impikan"...untuk pengetahuan sdra saya sedang membuat kajian berkaitan suku kaum Iranun...saya telah lama mencari buku ini dipasaran namun gagal menemuinya...harap sdra beri sedikit komen...

    ReplyDelete